torsdag 2. juli 2015

Journey

Jeg har hatt litt stillstand på LO fronten en stund nå, men i vår ble det til noen stykker som enda ikke har fått luftet seg i bloggen ;) Denne ble jeg rett og slett KNALL fornøyd med. Den satt litt langt inne, da jeg tenkte makromatisk... men så tipset en liten fugel meg om å sprite opp med litt farge:

Minstemor er så klart fotostjernen. Mønsterarket vet jeg ikke hvor kom fra, men ramme og ord er fra wycinanka. De ble malt i knæsj gul farge, før jeg innså at det ble litt for knæsj, så da dempet jeg de igjen med gesso. Bakgrunn er spritet opp med sjablong og gesso. Jeg har også stemplet med kafferinger og teksstempel, som jeg etterpå har embosset i hvitt.

Jeg har brukt hamptråd for å skape litt kontrast, samt gule dots fra Papirdesign. Filmstripene er washitape. Blondeserviett og litt restepapir er brukt bak bildet.

Hjertene er fra Wycinanka.

En litt anderledes post fra meg, da jeg ser at stilen min blir mer røff på LOene mine. OG jeg liker det :D Innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Elin

1 kommentar:

  1. Herlig LO!
    Digger de gule detaljene og stensilbruken.

    SvarSlett