fredag 17. juli 2015

Hverdags engler...

Noen ganger er man så heldig å møte hverdags-engler som gjør tilværelsen litt bedre!
Med en jente på 7 år som skyter i været, er det gull med akkurat en slik hverdags-engel som plutselig dukker opp med masse arveklær <3
Og for meg er det en stor selvfølge å vis takknemlighet over slik godhet, så da måtte jeg kjøpe ei flaske god vin med en liten hilsen på:

 Jeg har brukt to kaffetags her, slik at jeg hadde litt skriveplass "imellom". Mønsterpapirer fra K&G, chipboard fra Wycinanka og skjønne hjerter fra Papirdesign. Jeg har brukt et stempeltrykk fra NSS og freshet opp med halvperler og frantage shabby white.


Denne måneden har vi som utfordring å lage noe med tags hos Scrappelyst.
Bidraget ditt kan du levere via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som du finner HER.
Elin.

1 kommentar:

  1. Så flott, og kjempelurt å bruke 2 tags da Elin. God Sommer :-)

    SvarSlett