lørdag 31. januar 2015

kaBoks Designteam 2015

Endelig kan jeg dele med dere, det jeg har vist en stund allerede: 
Jeg er tatt ut til å være med i kaBoks sitt splitternye designteam <3




For de av dere som ikke kjenner kaBoks så godt, så er dette en norsk produsent av nyyydeligste dies, clearstamps og mønsterark. De ønsker å ekspandere og har for første gang valgt ut et DT til å profilere sine lekre produkter! Dette blir så morro :D

Et av ønskene i søknaden om designteam jobb hos dem, var å vise frem et upublisert kort. Dette kortet la jeg med i min søknad, i tillegg til diverse annet ymse:


 Et veninnekort laget på en hvit papirpose, med Studiolight papirer og div pynt: Wycinanka ramme, IAR blomster, perleswirl fra Prima, div blonder fra LLC, halvperler fra Papirdesign og toppen punchet med MS puncher. Tekst stripene er egenprintet.

Nå er det bare å glede seg til et spennende 2015 med teamet hos kaBoks og paret bak de flotte produktene. Så følg med! Det jobbes på spreng for å få bloggen opp å gå, men til den er på plass kan dere følge med på facebooksiden deres her:

https://www.facebook.com/kaboks.norway?ref=ts&fref=ts

Elin.

2 kommentarer:

  1. Så flott Elin, du kommer nok til å gjøre en super jobb der også tenker jeg. Grattis :-)

    SvarSlett