lørdag 31. januar 2015

Bursdagspose med ny vri.

Tenkte jeg skulle vise frem et litt morro prosjekt fra "Scrappelyst Treffet" vi hadde i fjord hørst. Vi hadde alle i oppgave å lage to utfordringer hver, som skulle inn i et hefte. En av disse utfordringene var å scrappe et prosjekt med et lånt/stjelt element fra hver og en av deltagerne på treffet...  

Inspirasjonskjeden startet da Ann Kristin ville kaste dette motivet. Nå nei du, det fikk hun ikke! Jeg snasket til meg det og en papirposen, før jeg dro fram Flonz mønsterarkene og gikk i gang. 

Wenche hadde med masse lekre dies, bl.a hjertebanneren og "gratulerer" teksten. Hos Katrien fant jeg en lekker kakeserviett og noen 3D puter (fra Papirdesign). Linda hadde de nydeligste blomster!

Til slutt kom turen til Kristine, der fant jeg hamptråd og washitape med målebåndeffekt. Halvperlene hadde jeg i eget sortemang, de er fra Papirdesign.

Og resultatet? En bursdagspose man kan putte en lite gave i. Morro oppgave og en erfaring rikere: Står du fast og trenger et spark bak? Lån litt hos nabon da vel ;)


Elin

3 kommentarer:

  1. Så nydelig denne var :) Ville bare titte innom for å si at du vant litt scrappegodis i bloggen min på blogghoppet hos NSHK... Hvis du vil sende adressa di til synnove60@hotmail.com, så skal jeg sende det til deg :)
    klem, SYnnøve

    SvarSlett
  2. waue fantastiske ting du laver, og denne pose er rigtig sød og romantisk - jeg er nu følger af din blog

    SvarSlett
  3. Hi Elin, your bag is magnific. Could I know wich image is this? Is turly beutiful. Thanks a lot. Elena F.

    SvarSlett