mandag 6. oktober 2014

Oktober Utfordring hos Scrappelyst: Baby

Da skriver vi Oktober allerede, og vi er på go vei inn i høsten allerede. Mørkere tider og mere scrappe-tid for mange av oss :) Derfor passer det ekstra godt med noen utfordringer å ta fatt på.
Denne mådenens utfordring hos Scrappelyst har vi kalt baby/barn, og du velger selv hva du ønsker å lage, så lenge vi kjenner oss igjen i temaet.

Mitt bidrag ble slik:



Da vi nylig fikk en "Scrappelyst baby" på teamet vårt, måtte jeg så klart lage et kort til de nybakte foreldrene! Elsker å lage babyting <3 Her har jeg brukt papirer fra MajaDesign, deilige blå dots fra Papirdesign. Toget er stanset ut med en MarieanneDesign dies, som føres av Global Hobby og Kunst. De har også Hug Snug bånd som jeg har brukt her. Teksten printer jeg selv, men motivet tror jeg er fra KortOgGodt. Blonder og bånd fra LLC.




Det var litt inspirasjon fra meg til deg, håper du hiver deg med på utfordringen vår :)

Frist 31. oktober kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her

Elin

3 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laget til en liten hjerteknuser.
    lekre detaljer og fine farger.
    Merete :)

    SvarSlett
  2. Nydelig babykort.
    Så skjønt det motivet var og virkelig lekkert med toget og alle detaljene.

    SvarSlett
  3. Ett nyyyydelig babykort du har laget! Lekre detaljer og så skjønt med det toget :) bare helt nyyyydelig altså!!

    SvarSlett