tirsdag 15. januar 2013

Årskalender Anno 2013

En liten oppdatering fra meg :)
Her går det i 120! Arbeidshelg er unnagjort og ukens fridag er straks over. Tilbake på jobb i morgen, som for tiden er en kjølig afære. Varmen glimter med sitt fravær, og i går kveld viste gradestokken 30 blå! Huttemegtu så kaldt det er å være hjemmesykepleier i slikt vær. MEN det er vakkert da: snøen som knaker under skoene, alt glitrer og blinker (inklusiv stjernehimmelen)... Man får se det positive i en hver situasjon.

Tenkte jeg skulle vise dere en "Mette-Inspirert" sak i dag. Før jul surfet jeg rundt i blogger og kom over hennes vakre kreasjon av en årskalender! Jeg ble superinspirert og fikk veldig lyst å lage en slik til min snille mamma i  julegave. Så her kommer et realt bilderas! Beklager litt dårlig bildekvallitet, men desember lyset er ikke det beste fotolyse som de fleste vet.



Det ble mange bilder det! De aller fleste matrealene jeg har brukt, kommer fra 
Live and Love Crafts nettbutikk. Basen er papirposer i hvitt, og hengeren kjøpte jeg fra bikuben.
Et fantastisk morro prosjekt som ble veldig godt mottat hos min mor.
Jeg vet at hun titter innom bloggen min i blandt, så mamma:

Tusen takk for at du er fantastiske, vidunderlige, snille, gode deg! 
Uendelig gla i deg <3

- Elin








5 kommentarer:

  1. Hvor er din kalender skøn, jeg ville også gerne lave mig en kalender, men nu må vi se om jeg får det gjort. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Wow - that's unbelievably lovely - the front cover is so beautiful, and then page after page is just gorgeous... amazing work, Elin!
    Alison x

    SvarSlett
  3. Hej Elin,
    Ah vad kul att se de resterande sidorna. Fantastiskt vackert - man ser verkligen med vilken omtanke denna skapats, din mamma maste ha blivit otroligt glad!

    Kram,
    Sandy

    SvarSlett
  4. Rålekker kalender.
    Tenk å ha noe så lekkert å se på gjennom hele året...

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  5. Tusen takk snille jenter :o) Kosa meg stort med å lage denne, så det blir nok flere av disse ^^

    SvarSlett