tirsdag 10. april 2012

Utenfor boksen #3

Da kommer det 3 og siste utenfor boksen prosjektet mitt! Dette er også det siste prosjektet mitt fra Totentreffet, og ble laget til en av utfordringene der: Lifting! Ut i de sene kveldstimer på lørdag kveld, utfordret min kjære nabo Wenche meg til å lifte et kommode-kort som en anne hyggelig dame ved borde hadde laget: Ann Kristin. Så slik ble da min "blåkopi":
Kortet er laget med bazzill som base, brettetenkikken fikk jeg lære hos Ann Kristin, men du kan finnne den HER om du vil prøve selv! Mønsterarkene jeg har bruke er fra Pion Design. Prøvedukke, tråsnelle og knapp er stanset ut med en Tim Holtz die, og teksten på fronten er fra Kort og Godt.

Pynten består av blonder, roser fra WOC, halvperler og knappene på kommoden er rundeller. Poststempelene på innsiden er fra Kort og Godt, og "Gi til verden..." kommer fra NSS.

Da blir det stillstand i bloggen min noen dager, for nå reiser jeg HJEM <3
Reiser til Nordnorge i dag. Hjem til familie, kjente og kjære, og ikke minst til mitt lille sjarmtroll som har vært på pappaferie i 14 dager nå... savner stort og det blir stas å klemme igjen! Ønsker alle ei flott uke og takker for at dere titter innom meg. Alle kommentarer varmer stort!!

- Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar