mandag 12. mars 2012

Gode venner.

Nå har det vert stille her noen dager, fordi mor har vært på scrappetreff og had tidenes beste helg <3 Hærregud så morro det kan være med nærmere 70 parpirgale damer som summer og skravler, ler og inspirerer hverandre laaaangt ut i de sene nattetimer! Jeg har storkoset meg på Eina og kommer garantert til å delta på Totentreffet neste gang også. Og jommen var vi kreative da! Jeg telte 7 ferdige sluttprodukter før avreise!!! Gleder meg til å vise dere litt etterhvert, men for øyeblikket er fotoapparatet mitt "missing in action" så det får vente litt.

I stede tenkte jeg å vise dere et posekort i litt uvanlige farger fra min side: Orange og rosa i kombinasjon.



Her har jeg brukt papirpose i bunn, og et lekkert småmønstret orange ark som dekor i bakgrunn. Kjenner ikke til opphavet her. Jeg har også prøvd å bruke min Magnetic Muli Shape Puncher som jeg sliter litt med, da jeg egentlig synes mønsteret er veldig lekkert! Dekoren består av roser og roseknopper fra WOC og en perlesnor fra restekassa mi. Bildet er lastet ned fra Free Images: Vintage Picturs, en blogg med mengder flotte gratise bilder. Linken finnes i et tidligere innlegg her. Stempeltrykket er fra Stempelglede og er et av 6 flotte tekster på stempelplaten jeg vant i en candy hos Stempelglede :)



Håper store og små der ute har det bra og har hatt en like flott helg som meg!

- Elin

7 kommentarer:

  1. Nydelig posekort du har laget.
    Gleder meg til å se mer:)
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Flott posekort og fargene er stilige! Takk for sist forresten, det var hyggelig å hilse på deg på Totentreffet!

    SvarSlett
  3. Tusen takk damer :o) Og takk i lige måde "Scrappelise", det var ei riktig flott helg!

    SvarSlett
  4. Flott posekort. Pent pyntet og koselig bilde. Klem.

    SvarSlett
  5. Flott posekort i lekkre farger.
    Så kjekkt at du har kost deg på treff i helgen. Veldig inspirerende å treffe så mange "likesinnede".

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  6. Nydelig posekort!
    Lekre farger og vakkert pyntet:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  7. Åhhh så nydelig posekort!
    Lekre papirer, herlig fargekombinasjon og motivet var så koselig :)
    Ha en strålende flott dag,
    klem fra Maya

    SvarSlett