tirsdag 14. februar 2012

Valentinesdagen er her!

Ja faktisk blir jeg litt ivrig av slike dager, for selv om den ikke er norsk så appelerer den til meg i stor grad. Jeg synes det er enormt viktig å vise at man sette pris på de man er glad i, ikke bare sine kjæreste kjære men også de man har rundt seg... Familie, venner, veninner, barn osv. Alle fortjener heder og ære i blandt, ikke sant?

Jeg har laget et enkelt valentineskort til min kjære. Han er ikke av den sorten som blander seg så fælt oppi hobbyen min, men han er patriotisk nok til å støtte meg og ta en titt i bloggen av og til :) Det holder leeeeenge for meg! Så om du ser dette kjære: <3 You complete me <3

Kortet ble da slik:
Det måtte så klart bli et sjokoladekort til en sjokoladefrelst ;) Bildet er trykt fra en veninne, men tror dette er LOFV? Har prøvd meg på å farge med bare en fargeskala: Brunt! Brukt promarkere og prisma om hverandre her. Arkene i bakgrunn er fra Papirdesing, og sommerfuglene er klippet ut fra same arks bakside.
Tekst fra Kort og Godt, Diesen jeg har brukt er fra Marianne Design og SKAL inn i min samling snart <3
Håper alle får en super valentines dag sammen med de dere er glade i :o)

- Elin

2 kommentarer:

  1. Dette var et nyydelig sjokolade-kort !
    :-) Nina

    PS - har du lyst til å være med på en ATC swap ?
    http://www.ninashobby.blogspot.com/2012/02/atc-swap.html

    SvarSlett
  2. Hei Elin:)

    Takk for koslig ord i bloggen min, nå innser jeg at bloggen min ikke alltid viser de nye innleggene til noen av bloggene jeg er følger av, og deriblant din, har jo gått glipp av sååå mye fint du har laget. Dette kortet til din kjære var nydelig, tipper han ble glad for d?:)

    Ja jeg har brukt magnolias Romantic Lace på tagen, elsker den hjerteblonden ;)

    Klem Junhild

    SvarSlett