fredag 17. februar 2012

Dåpskort-pose.

Da har det ramlet inn en bestilling på intet mindre en 4 dåpskort! Og jeg som sliter slik med disse dåpskortene da.... Får ta utfordringen på strak arm og benytte sjansen til å øve øve øve :)

Mitt første prosjekt skulle egentlig være et kort, men etter å ha kjøpt hvite papirposer og kommet hjem var disse posene i grunn veldig store å jobbe med. Men prøvde meg uansett, og tipper dette blir en liten gavepose i stede for kort... En bamse oppi, eller en flaske og et par smokker? Vi får se :o) Uansett ble den slik:

Kortet er laget på hvit papirpose som måler ca 14 x 21,5 cm, i grunn ganske stor! Har pyntet med mønsterark fra Me and My Big Ideas. Kantene er rufset og svertet, og punchet med MS puncher. Videre har jeg lagt "netting" bakerst, etterfulgt av hvit bølgepapp og motivet mitt til slutt. Det er stanset ut med spellbinders. Dekoren er enkel bestående av en gardenia, swirler stanset ut med Magnolia dies og hjørnene vant jeg i en candy :)
Motivet er farget med Prismacolors, og desverre vet jeg ikke hvilken opprinnelse dette trykket har. Noen som vet hve som laget dette? Har gitt vingene, sirkelen rundt og gardeniaen et hint av sølvglitter.

- Elin

4 kommentarer:

  1. WOOOW sååå himlans ljuvligt.

    Kul att du vill vara med på min bloggcandy
    Lycka till

    Kramis

    SvarSlett
  2. Dette posekortet er bare helt nydelig.
    Wow...

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Dejligt posekort. knus morkaren.

    SvarSlett
  4. Hej Elin!
    Vilken ljuvlig doppåse/kort!
    Roligt att du vill vara med och fira hos mig
    och att du vill fortsätta följa mig!

    Lycka till!
    Kram Ann-Charlotte

    SvarSlett