søndag 13. februar 2022

Every day is a day you've never seen before.

Et litt annerledes prosjekt fra meg i dag. Jeg har ofte latt meg inspirere av lekre artjournal sider med gamle boksider som utgangspunkt. Da jeg satt å så på denne lille journalen min, fikk jeg lyst å prøve å skape noe med stensil og masse! farger. Det ble en litt "utenom det vanlige" side:


Stensilen er fra StudioLight. Jeg har bare limt på gamle boksider i journalen, grunnet med transparent gesso, og deretter påført distress ink med svamp og stensil. Da det ble litt lite synlig, begynte jeg å doodle litt med Sakura pennene mine og tilførte så farger med akvarellmaling. Da syntes jeg motivet poppet så fint på siden <3
 

Ordene er fra en av StudioLight sine mange lekre sticker-pad. De er fremhevet med både highlights og skyggelegging med kullblyanter. Det samme rundt og på motivet. 


Siste touch på verket er, som veldig ofte, hvite spæsjer, dotter og detaljer for å skape litt ekstra liv og bevegelse på siden.


Hva synes du om denne type artjournal-side?

Elin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar