tirsdag 13. juli 2021

Takknemlig for deg.

  Jeg har koset meg med å lage et kort i formatet 15x15cm str. Inspirert av den lekre diesen fra Papirdesign: Takknemlig for deg. Dette er en dies jeg tror kommer til å bli MYE brukt fremover, og i disse utfordrende tider vi lever i, er det ekstra viktig å vise takknemlighet for at vi har hverandre. Nå mer en noen gang, burde vi lage disse fine kortene til de vi bryr oss om, og VISE dem at de utgjør en forskjell <3 

Jeg har brukt mønsterark fra StudioLights serie "Celebrate new beginnings". Her er det mange flotte ark og elementer å leke med. Falt spesielt for det søte motivet her, det utstråler et herlig sammhold og fellesskap. 


Jeg har i tillegg til "takknemlig for deg" diesen , brukt en bannerdies fra Papirdesign bak motiv og dekor. Jeg har rufset opp panelene uten å sverte de, samt brukt kantpuncer på siden for litt variasjon. 

Til dekor har jeg brukt kakeserviett, litt halvperler fra Pairdesign og blomstene i kontrastfarger. Jeg har brukt hvit kraft kartong fra Papicolor til tekst og tag inni kortet. 


Produkter fra Studiolight og Papircolor distribueres av Global Hobby og Kunst. Du finner kontaktinformasjon på deres hjemmeside. 

Elin




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar