fredag 11. juni 2021

Scrappelyst grublis for juni - Sommer og sol.

 I grublisen hos Scrappelyst denne måneden ønsker vi fokus på sommerfølelsen og har derfor kalt oppgaven "sommer og sol". Vi håper å se mange sommerlige bidrag. La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials


Da jeg laget denne Art Journal siden, tenkte jeg ikke på hva resultatet skulle bli. Men i etterkant når jeg studerte sluttproduktet, er det vel liten tvil om at den skriker sommer og sol? :D

Jeg kreerer i min nye Art Journal, en lekker liten sak fra StudioLight med et litt annet format en mitt vanlige. 15x15 akvarellpapirer som kan tas ut av boken mens en jobber med de. Meget praktisk.


Siden er grunnet med transparent gesso fra Amsterdam. Deretter har jeg brukt en Kaiserkraft stensil i mandala-stil, sprayet med Marabu Mixed Media Art Spray (blå-turkise toner) og latt tørke. Jeg har streket opp med Sakura Micon penn i sort, og lagt bakgrunnsfarge med akvarellfarger. Motivet er fra en av blokkene til ArtByMarlene/StudioLight. For å få motivet til å passe inn, har jeg brukt Amsterdam Standard Akryl i matchende farger for å "forlenge" motivet på siden. "Glorien" rundt hodet, er farget med Gull. Jeg har brukt hvit Posca tusj for  fremheve de hvite feltene i mandalaen.




Produkter fra Amsterdam, Sakura, StudioLight, Marabu og Posca distribueres via Global Hobby og Kunst. Sjekk ut hjemmesiden deres for å finne din nærmeste forhandler.

Grublisen vår har frist den 6.juli 2021 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar