søndag 16. mai 2021

Inhale curage, exhale fear.

 I dag har jeg en farge-sterk art journal side å dele med dere, i A5 str, inspirert av 



Jeg har benyttet mønsterark fra StudioLight Collage Paper A4 - Art By Marlene. Jeg har revet opp arkene og festet med Amsterdam Gel Medium (Matt). Grunnet med Amsterdam Transparent Gesso. Deretter har jeg brukt Amsterdam Standard Akrylmaling i matchende farger. Her har jeg benyttet meg av "våtserviett" teknikk. det vil si legg på maling, legg en utvalgt stensil oppå våt maling og tørk frem mønsteret med våtserviett. Deretter tørker jeg med varmepistol og gjentar med ny farge. Lag på lag :)


Motivet er fra en Studiolight Die Cut Block Elements, et genialt tilskudd i samlingen for oss som liker å leke med mixed media og art journaling. Mange ulike motiver til ulike anledninger. Til detaljene i siden har jeg benyttet meg av Sakura Sigma Micron penner (sorte) og Posca tusj i hvit.


De sorte tekststripene er fra Studiolight Sticker Pad. 


Produkter fra Amsterdam, Studiolight, Sakura og Posca distribueres gjennom Global Hobby og Kunst. Besøk gjerne hjemmesiden deres for å finne din nærmeste forhandler.

Elin.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar