fredag 11. oktober 2019

Grublis for oktober - tekst i fokus

I grublisen til Srappelyst denne måneden ønsker vi å ha tekst i fokus. Vi vil altså se en eller flere fremtredende tekster på prosjektet ditt. Det kan være et stempel, en die cut, løse bokstaver, journaling eller liknende.

Jeg har utfordet meg selv langt over komfortsonen i dette prosjektet; Jeg har scrappet meg selv på en layout, med håndskrevet tekst som fokus på bakgrunnen:


Ideen til bakgrunnen kom til meg gjennom en stensil med disse engelske ordene da: hope, faith, understanding +++.  Jeg la på farger som matchet bakgrunnen først: Amsterdam Akryl i rosa og lilla toner. (Mønsterarket er forøvrig fra Studio Light sin Ultimate Scrap Collection nr.22). Deretter la jeg på ordene med hvit Marabu Mixed Media Akryl Gesso - Hvit. Jeg begynte å droode litt spontant med min Sakura Gelly Roll penn i sort, og resultetet ser dere her da ;)



Grublise har frist den 6.november kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar