lørdag 12. januar 2019

Dåpskort - Babylykke

Jeg har vært så heldig å få lage litt dåpskort i høst, og det synes jeg er så koselig!
Ofte lander jeg på rosa eller blått alt etter som, men noen ganger er det litt kjekt å utfordre seg selv også. Denne gangen ble målet å unngå blått til dåpsgutten.
Kortet kan også ses hos Scrappelyst.


Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign, nusselige små bamser og bamsespor passet perfekt til en liten kar! Motivet er fra Studiolight, og navn + babylykke er stanset ut i hvit mosegummi.


Jeg har pyntet opp litt med en kakeserviett, litt hvit hamp, en skjønn giraff charm og pyntebær fra Kort og Godt. 

"Til dåpsbarnet" er stemplet med stempel fra Kort og Godt. Alle kanter er rufset litt og svertet med distress ink.

Den nydelige charmen syntes jeg passet supert til en liten baby, den får du kjøpt i poser på 5 stk fra Kort og Godt.

Inni kortet nok en tekst stemplet med Kort og Godt stempel, og god skriveflate.

Produkter fra Studiolight og mosegummi føres via Global Hobby og Kunst. Finn din nærmeste forhandler HER.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar