lørdag 22. desember 2018

Årets julegaver 2018

Er det en ting jeg gleder meg stort over når det nærmer seg jul, så er det å pakke inn julegaver <3 
Det er så mange fine måter å dekorere pakkene på, og med utgangspunkt i hjemmelagede pakkelapper, blir gavene mine litt ekstra forseggjorte. 

 I år har jeg falt for sølvpapir uten mønster. Med julefarge nr 1: RØD, som hovedfokus, litt hamp for å bryte opp og noen søte små julekuler til dekor. I ettertid skulle jeg nok sett at der var en liten granbar-kvast også, for å gjøre det hele komplett! Men de stikker så fælt :D


Jeg velger gjerne ensfargede gavepapirer, da synes jeg pakkelappene kommer mye bedre frem og pynten kommer til rette. Pakkene skiller seg litt ut under treet også ;)


Pakkelappene er enkle men åh så delikate da. De er stanset ut med en koselig juledies fra Papirdesign. Diesen består av tre lag: Det ytterste hjerter med bølget kant, det mellomste hjertet som er helt vanlig, og det innerste hjertet med utstanset tekst "God Jul". God Jul teksten kan man fint bruke til andre prosjekter.


Jeg har brukt rød og hvit kartong fra Papicolor til dette prosjektet. 1 30x30" ark av hver farge, og da hadde jeg en remse hvit igjen til slutt ;)



Lager du egne pakkelapper? Og legger litt ekstra flid i julegavene dine? Så moro det hadde vært å se andre sine tolkninger :D Del gjerne link med oss i kommentarfeltet, dersom dere har å vise oss <3

Innlegget finner du også hos Scrappelyst i dag :)

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar