fredag 5. oktober 2018

Utfordring for oktober - høst

Godt inn i høstsesongen ønsker vi hos Scrappelyst å se prosjekter med tema høst. Det kan være høstfarger som brunt, sort, rødt, grønt osv. Det kan også være høstlige motiv, aktiviteter eller noe relatert til høsten, som f.eks Halloween.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials.
Her kommer min tolkning av månedens utfordring:


Mitt høstlige bidrag er en ny side i min art journal. Jeg bruker fortsatt Marabu Mixed Media Art Journal A5 størrelse, og blir nok å bruke litt tid på å fylle den ;) 

Grunnet med heavy gesso først, deretter lagt på tissuepaper. Så sprayet jeg med Marabu Mixed Media Art Spray i høslige gule og røde toner. Malte på busk og grener med Sakura wather brush str M og Van Gogh akvarellskrinet mitt. Brukte en ny teknikk på buskene: La farge fra akvarellskrinet på en clearbag og trykket deretter over grenene for å få "blad" effekt. 

Til slutt brukte jeg bakgrunnsstepel fra Papirdesign litt her og der, og valgte et lite sitat som blikkfang.



Utfordringen vår har frist den 31.oktober 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar