onsdag 5. september 2018

Utfordring for september - favoritt

September er her og med september kommer også høst og koselige inneaktiviteter, for det er jo koselig å sitte inne med papirhobbyen mens høstværet er utenfor.

Utfordringen hos Scrappelyst denne måneden er favoritt.Vi ønsker å se prosjekter med favoritter, det kan være favoritt produkter, favoritt farger, favoritt øyeblikk, favoritt bilder eller favoritt prosjekt. Her er mulighetene mange. Vi gleder oss til å se hva dere lager.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials.
Det har jeg gjort denne gangen, jeg valgte meg Palett #2 til inspirasjon for dette kortet:


Min store favoritt for tiden (eller egentlig hele dette året!) er farger! Sterke eller duse, pasteller og shimmer, jeg har rett og slett lært meg å sette pris på fargerike kreasjoner i mye større grad en før. Denne gangen ble det pastelltoner på et bursdagskort. Her med motiv og mønsterark fra Studiolight. 


"Frøken fin" er stanset med dies fra Papirdesign og hjertene i blomsterklyngene er stanset med dies fra Marianne Design. Blomster fra I Am Roses, og glassfibertråd + bling bling fra Kort og Godt



Utfordringen vår har frist den 30.september 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar