lørdag 2. juni 2018

Feminint konfirmasjonskort i chabby chic stil.

Hei hopp.
I dag har jeg et konfirmasjonskort å vise dere. Jeg har i det siste lekt mye med en av mine nye favorittstiler inne scrapping, nemlig mixed media. Men av og til rykker det litt i den gamle stilen min og får akutt behov for å scrappe noe i den gammelmodige vintage chabby chic stilen igjen!


 Basen er en brun papirpose, og mønsterarkene er fra Papirdesign. Jeg har bygget opp kortet med flere lag, inkludert bølgepapp i kraft farge som jeg har grunnet med gesso. Kantene er rufset opp og distressed med brunt blekk.


Motivet er fra et gammelt pion design ark. Teksten er stempler fra Kort og Godt. Bak motivet har jeg brukt litt osteklut og blonder for å skape liv i kortet mitt.


Blomster fra I Am Roses og Kort og Godt. Charm fra Din fantasi, festet med hamptaug.


Kortet kan også ses hos Scrappelyst.

Elin.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar