lørdag 3. mars 2018

Små fargerike babykort.

Jeg har i senere tid investert i en del pixie powder fra, da jeg virkelig har latt meg fascinere av dette produktet! Resultatene er aldri gitt, og om du tenker en ting, ender det opp som noe helt annet. 
Men moro? ÅÅÅÅ ja :D 

Jeg har testet ut ulike fargekomboer på små 7x7 kort, som til slutt endte opp med å passe perfekt til baby/nyfødt/bursdagskort til de minste.


Med utgangspunkt i stempelplaten "Lille" fra Papirdesign, har jeg laget 6 ulike versoner av babykort.
Jeg har også brukt glitterkartong fra Best Creations til å ramme inn bildene, og sort kraft kartong fra Papicolor som base. Jeg har droodlet rundt kantene med sort gel penn fra Sakura.

Pixie Powder i fargen Candy Pink.

 Pixie Powder i fargen  Peacock Green.

Pixie Powder i fargen Candy Pink + Sun Yellow + Purple Violett.

Pixie Powder i fargen  Midnight Blue.

Pixie Powder i fargen Purple Violet.


Pixie Powder i fargen Sun Yellow.

Produkter fra Papicolor, Best Creations, Cosmic Shimmer og Sakura føres via Global Hobby og Kunst.

Kortene kan også ses hos Scrappelyst.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar