fredag 5. januar 2018

Utfordring for januar - alt er lov

Nytt år med nye muligheter og en ny utfordring fra Scrappelyst. Vi starter enkelt i 2018 og utfordringen denne gangen er "alt er lov".  La kreativiteten flyte fritt og lag akkurat det papirprosjektet du vil.

I den mørkeste kaldeste vintertiden vi er inne i nå, føler jeg for å vise dere noe fargesprakende og friskt i stede for jule- og vinter relatert. Jeg har laget et fargesterkt bursdagskort!


Mønsterark og motiv er fra Studiolight, glitterkartongen er fra Best Creations. Sommefuglen er stanset ut med dies fra Sizzix. Jeg har farget hvit hugsnug bånd til å matche fargene, og dekorert med blomster fra I Am Roses og Kort og Godt. " Du er super" er stanset ut med hvit mosegummi og dies fra Kort og Godt. "Gratulerer med dagen" på innsiden av kortet er stanset i glitterkartong, også her dies fra Kort og Godt.


Jeg har droodlet litt rundt kantene for morro skyld, synes det bryter opp så fint og tilfører det lille ekstra. I tillegg har jeg pyntet opp med små lilla halvperler.

På utsiden har jeg også splattet med litt hvit akrylmaling som jeg tynner med vann, da blir den lettere å håndtere å få dit jeg vil.





Utfordringen vår har frist den 31.januar 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Bli med da vel :)

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar