lørdag 11. november 2017

Mixed Media med Art Crayons (del 8)

Ny dag og nye muligheter! Jeg har lekt meg med Marabu Mixed Media Art Crayons igjen, denne gangen er det rosa-røde toner med gul som kontrast. Jeg har nok en gang laget bakgrunn med washitape, noe jeg liker veldig godt. Washitapen har lillatoner før grunning, denne gangen i variarsjoner av dots.

Innlegget kan også ses hos Scrappelyst :)


Her har jeg brukt fargene Solgul - Lavendel - Plomme på bakgrunnen. I "boblene" har jeg brukt fargene Rosa - Kirsebærrød - Hvit. Jeg har bygget opp bakgrunn først, før jeg stemplet på bobler eller sirkler med vannfast sort blekk og stempel fra bl.a Papirdesign.


Etter å ha farget boblene med rød-rosa toner, har jeg lagt på hvittone med både Art Crayon og gesso, for å skape litt dybde. jeg har stemplet med et veldig koselig stempel fra Kort og Godt, før jeg har lagt til diamond gems i sølvfarge, fra Marianne Design.


Jeg har splattet litt med sort og hvit for å skape litt mer liv i siden :)


Minner om at produkter fra Marabu føres via Global Hobby og Kunst i norge :)

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar