fredag 13. oktober 2017

Mixed Media med Art Spray og Acryl Paste (del 6)

Side 6 er klar! Det ble en stående side med rennende farger ;) Denne gangen bare Marabu Mixed Media Art Sprayer, litt Acryl Paste og droodling.


Bakgrunns base denne gangen besto av sort/hvit washitape i tilfeldig mønster, før grunning med gesso. Tapen ble nesten borte i alle fargene, men om du ser litt godt etter ser du de sorte tekstene litt hist og pist. Jeg har lagt til firkanter med Acryl Paste og stensil.

Her har jeg sprayet og splattet med Art Sprayer i fargene Sky Blue - Caribbean Blue - Sort. Jeg har supplert med mine nye oxide distress stempelputer i rosa- og lillatoner for å matche sommerfuglene som jeg allerede hadde sett meg ut i starten. Jeg har droodlet med Sakura Gellyroll pennenen mine igjen, både hvit og sort er brukt her for å ramme inn, fremheve og markere. 


Til dekor har jeg valgt sommerfugler som tidligere nevnt, samt tekststrimler og hvit vokser bommullstråd fra Kort og Godt. Den har jeg rett og slett festet med stiftemaskin. Jeg har brukt osteklut bak sommerfuglene, som er farget med caribbean blue art spray.


Innlegget kan du også finne hos Scrappelyst :)

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar