torsdag 8. desember 2016

Gaveposer til jul.

Brune craftposer med hank på, forvandlet til noe fargerikt og spennende! Jeg har dekorert juleposer i en litt annen stil en vanlig: Vi snakker klæsj og klin! Vi snakker litt på grensen til mixed media ( i mine øyne i allefall). Vi snakker fortsatt jul, men i utradisjonell bekledning:

Jeg har ikke brukt et eneste mønster ark denne gangen... slå den :D
Jeg har brukt stensil og hvit Marabu Mixed Media Mousse. Deretter har jeg sprayet med Marabu Mixed Media Art Spray i fargen sky blue. Da den hadde tørket brukte jeg samme type spray, men i fargen gull. Chipboard krystallene er fra Wycinanka, de har jeg embosset med gull/glitter embossing fra Creative Expressions

Juleteksten er stanset ut i hvit mosegummi, med dies fra Papirdesign. De hvite dottene er også fra Papirdesign. Til slutt har jeg lekt med blanko, eller tipex som noen kaller det. Splettet og styrt på. Restultatet? Mixed media ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar