søndag 5. juni 2016

Utfordring for juni - tall

Scrappelyst kjører i gang månedens utfordring, og denne gangen vil vi se prosjekter med tall på. Hvor mange tall, store tall,små tall, hvilken type tall osv bestemmer du selv :) Tallene kan være en del av bakgrunnen din, tittelen på prosjektet ditt, pynt, stempel på et kort, motiv, formen på prosjektet ditt, her er det bare så slippe fantasien løs ;)

Jeg har laget mine første PL sider til denne oppgaven, om temaet (og tallet så klart) er 17 Mai! Det ble faktisk hele 2 sider, med utgangspunkt i de tilrettelagte PL mønsterarkene fra Papirdesign.

 Bildene er fra 17 Mai 2013. Maja er straks 2 år, Viktoria er 5år. Stemningen er god og alle koser seg med skikkelig feiring, tross litt grått vær. Tempraturen påkrevde riktig nok ullkær under finstasen, men hva gjør vel det?

 Jeg har holdt meg til enkel dekorering, da jeg synes temaet taler nok for seg selv. Jeg har brukt noen hvite clear stickers for å fremheve litt steming, samt ripet bildekantene litt for å få de litt innrammet.



Er du klar for å være med på Scrappelyst sin utfordring denne måneden?
Utfordringen  har frist 30. juni kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar