lørdag 30. april 2016

Finn eit strå...

En fargerik LO fra meg i dag. For jeg har oppdaget og innfunnet meg med at kort-stil og LO-stil kan være to villt forskjellige ting. Vintage i kort, leken og fargerik i LO ;)

Jeg har scrappet med hvit bazzill som base denne gangen. Så har jeg brukt en plastpose (type 4L) på hånden, som jeg har dyppet i farge og dabbet på arket. Fargen jeg har brukt her er Marabu Mixed Media Art Spray i fargen Caribbean Blue. Etterpå har jeg trykket på med stempel fra Papirdesign - Bakgrunner. Jeg har brukt nettingen og distressfargen sort, for et litt ujevnt trykk.

Ny dies har jeg skaffet meg også, og den DIGGER jeg. Den heter Brigt Bubbles og er en Sizzix dies. Den har jeg stanset ut i sort bazzill og lagt bak bildene. Jeg har også brukt mønsterark fra Kort&Godt, som matcher fargene i bildene mine. 


Jeg har valgt enkle små detaljer som pynt: Dots fra papirdesign og pins fra Marianne Design. 

Dette innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar