mandag 11. januar 2016

Dilla på lilla - Grublis hos Scrappelyst.

Ny grublisoppgave hos Scrappelyst er nå tilgjengelig, og oppgaven denne gangen har vi kalt "dilla på lilla". Vi vil her se et prosjekt hvor helhetsinntrykket er lilla. Du kan selvsagt ha innslag av andre farger, men lilla skal være den fremtredende fargen.

Mitt bidrag er en stor papirpose dekorert for å romme en liten gave, med et matchende kort:

Jeg har brukt mønsterark fra 7 Dots Studio på pose og kort. Den store brede blonden er fra Kort & Godt. Det samme er de rosa blomstene på kortet. Motivene er fra Lulu DesignArt. Jeg har trykket små ord fra Stazz om jeg har klippet og svertet. Rosetten har jeg stanset ut med diesen Sizzix Sizzlits Die - Mini Paper Rosettes. Sommerfuglene er chipboards fra Wyzinanka.

Jeg har bygget opp lag på lag med både blonde, hyssing, kakeserviett, stanset ut scalop sirkel og brukt rosett. Morsom effekt, da posen blir litt mer levende med skygger og det hele.


Vil du prøve deg på en lilla grublis denne måneden? Ta turen til Scrappelyst og hiv deg med. Flotte premier kan du også vinne! 
Frist for å delta er 6. februar kl 20.00Reglene for deltakelse finner du her.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar