tirsdag 3. november 2015

Smale poser - En utfordring fra scrappetreffet med Scrappelyst.

Tidligere i høst hadde Team Scrapplelyst et koselig treff i Bergen, og i den anledning fikk alle utdelt en pose full av papirposer i forskjellige former og utførelser. Noen av oss fant en ny favoritt i noen smale, lange poser. I dag vil vi dele noen prosjekter laget med nettopp disse.


Jeg kombinerte min papirpose med en annen utfordring: Scrappe sorthvitt + EN kontrastfarge. Hvem hadde trodd at Marabou Mixed Media Acryli Mousse kunne bli så kult på chipboards også?! Her på treverkspapir, med sort washitape og stasjet opp med mousse i fargen caribbean blue og hvit. Fylt med smågodt for annledningen. Mousse kan du få tak i via Global Hobby og Kunst sine forhandlere.

Jeg laget lukkemekanisme med to brands som jeg surret bakers twine rundt, men siden papirposer kan være litt skjøre og lett går sunn, valgte jeg å legge papirpanel på baksiden også. 

Da jeg laget posen med min kjære i tankene, var det kun en ting som kunne fylles inni... Nemlig snop! Ikke plass til store mengder, men akkurat passe til en liten smak ;)

Har du lyst å se hvordan de andre i team Scrappelyst brukte sine oppgaver? Da kan du ta en titt HER :)

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar