onsdag 17. juni 2015

Påminnelse om Juni-utfordring hos Scrappelyst.

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring hos Scrappelyst, og denne måneden er oppgaven å scrappe CAS! Det er for meg et meget utfordrende tema, og det ble mye prøving og feilig. Jeg dro meg selv i håret og kastet forsøk etter forsøk, til jeg fikk tips om å surfe litt på youtube å se på andres CAS prosjekter. Da løsnet det litt ;)

 Jeg har brukt sjablong og distressmaling til å lage bakgrunn med. Deretter har jeg stemplet på teksten "Livet er herlig" fra Papirdesign på det ene kortet, og stanset ut "Gratulerer" + "Hjerter Konfetti" fra kaBoks til det andre. Dots fra Papirdesign for å sprite opp litt, og en stiplelinje med tynn sort tusjpenn som er å få hos blant annet Global Hobby og Kunst.

Jeg syntes disse ble fargerike og enkle, og så langt unna "meg" som en kan få det. Men du og du så morro da, å gjøre noe helt annet for en gangs skyld ;)


Da er det bare å melde seg på, og hus at dere skal levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som finners HER.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar