onsdag 23. juli 2014

Lykke til på ferden

Stille og rolig her i disse ferietider :) 
Etter tre deilige uker med godt vær, god mat, godt selskap, familiegjennsyn og naturopplevelser, er det nå tilbake til hverdagen. Det betyr at det kanskje blir litt scrapping igjen også, når varmen demper seg bittelitt bare! Har et koslig kort å vise dere i dag:


Hadde i vår med meg min aller første sykepleiestudent i 10 uker. Ei flott jente med stort potensial. Måtte såklart benytte annledningen til å lage et litt anderledes kort. Mønsterpapir fra MajaDesign. Motivet har jeg snappet fra nettet, tekststrimlene har jeg printet selv.


Nydelige sommerfugler, også fra MajaDesign. Blomster fra Kort&Godt. Punchet med MarthaStewart puncher på kanten av papirposen.




Det skjønne blondehjertet fikk jeg i en koslig overraskelses pakke fra Katrine på Scrappelyst teamet. Sååå søtt <3 Ellers har jeg såklart valgt bilde og tekst med omhu for studenten min ;)


Elin.

3 kommentarer:

  1. Super flot kort. Deligt motiv. :-)

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort du har laget til studenten din, Elin.
    Virkelig lekkert og gjennomført

    Klem Hege.

    SvarSlett
  3. Stilig kort!! Motivet passer jo såååå godt!! Flott pyntet.. Stilig tekst og flotte farger.. Helt perfekt med flere lag på lag!!

    SvarSlett