onsdag 2. april 2014

Spennende nytt: Team Scrappelyst!!!

Da kan jeg endelig, med stor iver og glede, fortelle dere mine spennende nyheter:
Jeg er så heldig å ha blitt plukket ut til design teamet sammen med en gjeng spreke damer i en ny utfordringsblogg:
  
http://scrappelyst.blogspot.no/?zx=138dda7c496bb0e

Bloggen er åpnet for innsyn i dag, men det lønner seg å følge med 5.april, da er det klart for den store avsløringen og offisielle åpningen! Det gledes stort til å være med på kreativ lek i lag med en slik sprek gjeng jenter, og ikke minst prøve å inspirere flere i scrappeland til kreativ morro, så dette ser jeg virkelig fram til :o)

Scrappelyst har egen side på FACEBOOK om du har lyst å følge oss der også.

Lyst til å snike litt i blogge allerede? Eller ta en titt på de resterende DT jentene?
Da er det bare å trykke på bildet over, så tar linken deg inn i scrappelystens rike :D

- Elin

3 kommentarer:

  1. Gratulerer, så gøy Elin :-) Har allerede lagt dere til i blogglista mi, så jeg følger med... ;-)

    SvarSlett
  2. Så gøy at noen har klart å lure deg med i ett DT til, Elin! Gratulerer! Det blir spennede å følge med på!
    Klem, Elizabeth

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye Elin:) Her er det mange dyktige jenter , så dette blir moro å følge med på :)

    Klem Mette

    SvarSlett