mandag 17. juni 2013

Scrappekoppen Min

Flere som nyter en nydelig sommerkveld? Her har det gått i hagearbeid de siste timene, men nå datt jeg ned i godstolen og klussa til hele blogg-bannern min mens jeg satt her.
Har lenge hatt en plan om "oppussing" i bloggen min, og nå som jeg skulle prøve meg litt så ble det bare tull! Så nå blir det litt stusslig banner fram til jeg blir fornøyd med den nye ;)

Har laget meg "srappekopp" jeg, og den er allerede hyppig brukt :) 
Kjekt å ikke velte drikke over hele scrappepulten...
Da det ikke er så mye plass i mellom ytter og inner-kopp, ble det enkelt dekorert.
Mønsterark fra Inkido stanset ut med Spellbinder dies. 
Litt blonder fikk jeg med, og et hjertet stanset ut med memory box dies.
Sommerfuglene er klippet ut av samme mønsterark og har fått et hint av glitter.

- Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar