tirsdag 8. januar 2013

God bedring..

Tenkte jeg skulle vise frem et kort jeg laget for jobben min i førjulstiden. 
Vi har en god kollega som desverre kjemper mot K sykdommen, og vi ønsket å
sende henne en liten oppmuntring og oppmerksomhet i form av noe litt mer en bare blomster og sjokolade. Så da fikk jeg oppdraget. Litt vanskelig og litt rart å lage kort med en bestemt persom i tankene, når man vet at vedkommende har det vanskelig.. Men slik ble i allefall resultatet:

 Kortet er laget på en matavfallspose; Grunnet med Gesso og pyntet med div. Maja Design ark fra 
Vintage Summer Basic Kolleksjonen. Hjertedisen er fra Nellie Snellen og punchen er fra MS. 
Stempler fra KOG og blonder fra div.

Har brukt en del matrealer fra Live and Love Crafts på hele kortet, i fall du ser noe du liker kan du finne mye godiser der.


Og til slutt får du litt detaljer da ;) Må bare beklage dårlig bildekvallitet på denne årstiden.


Lyset ute har ikke vært det beste før jul, men nå begynner det snart å hjelpe her.


Jeg har også brukt dette kortet som bidrag i månedsutfordringen hos LLC.
Denne måneden er det "Something Old" som er temaet, og siden matavfallsposene har ligget i sambos kjeller i x antall år... Kvallifisert;)
 En del av blondene er også gamle, fra min kjære mormors syskrin.

- Elin.

3 kommentarer:

  1. Ja som vi pratade om tidigare, det ar inte latt att veta vad som ar passande att ge till nagon som har det svart, men jag tycker du har lyckats fantastiskt bra med detta! Texten pa forsta sidan ar sa vacker. Underbara farger och elegant och stilfullt dekorerat.

    Kram,
    Sandy

    SvarSlett
  2. Cudna, KLIMATYCZNA KOPERTÓWKA:))

    SvarSlett