onsdag 20. juni 2012

Til en kjær venn.

Må spe på med litt anna inni alt bryllupskaoset her.
For da helgas bryllup var overstått, røy det på med flere bestillinger av bryllupskort!
Så her kommer et enkelt veninnekort:



Her har jeg brukt vanlig papirpose i bunn (str ca 4 x 6 inch), som jeg har punchet og svertet.
Mønsterarkene er fra Maja designs 6 x 6 blokk og er til å spiiiiise opp,
så fine er de rett og slett!
Bildet er fra Digital Paper by Janet, og jeg tror jeg har forelsket meg helt og holdent i denne dama.
Ta en titt på alt det fantastisk vakkre hun lager HER



Teksten er fra et av Pion Designs klippeark. Rosene fra WoC, Osteklut og noen halvperler.
Standard teknikk med frynsing av kanter og sverting ER på plass ;)



Ønsker dere en super dag!
-Elin


3 kommentarer:

  1. Hvor er det et smukt venne kort, i skønne harmoniske farver. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Slett ikke rart at det kommer flere bestillinger til deg for du er en reser på posekort.
    Og dette var ikke noe unntak,det var nydelig!!!!

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Tusen takk for gode kommentarer <3 Er helt hekta på poser jeg, de er vist som poteten: Kan brukes til alt :D

    SvarSlett