tirsdag 22. mai 2012

Kamuflert sjokolade!

Enkelte mennesker er bare skapt gode!
Ett eksempel på dette er "bunadsdama" mi, som fikset bunaden min til barnedåp i fjord høst.
Etter å ha hunget i skapet siden jeg var konfirmant!! kom den endelig i bruk.
Noen små justeringer måtte til i år og hun tok oppgaven uten å mokke.
Da jeg ville betale for meg, svarte hun at det ikke var aktuelt siden hun ikke gjorde bra nok jobb sist.
Ergo betalte jeg slikk og ingen ting for en kjempejobb!

Synes virkelig slike folk fortjener ros, heder og ære, og en liten ekstra oppmerksomhet.
Derfor laget jeg denne til henne som takk:


Dette er en dekorert Fazer mint sjokoladeeske, hvor jeg har brukt mønsterark fra Magnolia.
Jeg har målt etter esken og brettet deretter, så svertet kanter og pyntet enkelt:
Bildet hentet fra nett og stanset ut med spellbinders.
Kakeserviett bak, sløyfe av restebånd og osteklut, roser fra WOC.
Tekst trykk og postkort trykk er fra Kort og Godt.
Og en søt liten sommerfugl pebbels.

Så da kommer et bilderas med litt detaljer!





Kjenner at godværet har tatt meg og scrappekroken blir stående tom oftere og oftere her.
Kommer nok sterkere tilbake med gråværsdagene ;)

- Elin

1 kommentar: