onsdag 28. desember 2011

Just a Note ;o)

Da var romjula her og jeg har tatt med meg min lille familie og fløyet med "Dagmar" nordover, hjem til mine store og små. Jula har vert preget av omgangssyke, en unge for lite og familiesavn. MEN! Tross alt blei det jul i år også og den blei ikke så aller værst. Tusen takk for alle flotte julegaver, og ikke minst til min kjære samboer som hadde putta to sett promarkers under treet. Gleder meg masse til å teste disse når vi kommer hjem igjen!

Nå som pakkene er åpnet, kan jeg begynne å røpe produksjonene mine fram mot jul i år. Dekorerte denne notatboka til min vakkre søster. Den er pyntet med arkene fra Maja Design. Har brukt en MS puncher for å pynte på kantene, svertet med chalk eye og stanset ut med spelbinders. Stempelet på front er fra Stempelglede og engelen fra et Panduro klippeark. Blomster fra bl.a North Star Stamps.



Stemplene på innsiden er fra North Star Stamps og Kort og Godt, og naturbåndet som knyter sammen boka er fra Panduro.


Håper alle der ute har hatt ei riktig fin julefeiring og nyter romjula som seg hør og bør :)

- Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar