fredag 18. februar 2022

Free ; tag på 1 - 2 - 3

Har du prøvd å scrappe disse kule tag-sene fra StudioLight? De har akkurat passe størrelse etter min smak, rommer masse digg pynt og gjør susen som kort i tillegg. De kommer i blokker og da kan du lage maaaaange, slik som meg ;)


Da jeg så denne sommerfuglen, forelsket jeg meg helt. Med masse lekre resteark fra Prima, en limpistol og minst mulig tenking, ble denne tagen dekorert på rekord-tid. Litt rus og sverting her og der, litt blondeslumper, en kakeserviett og vips så ble det et tag-kort.


Den kule vindusrammen bak motivet, er klippet ut av en blokk med masse rammer og vinduer i. Litt moro med noen andre elementer en de jeg bruker til vanlig. Og det er noe eget med disse lekre sommerfuglene som appellerer veldig til kunstneren i meg. 



Elin

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar