lørdag 2. januar 2021

Min venn

 Jeg prøver å bruke litt fra restebunken min om dagen, og der er det mye lekkert skal jeg si deg ;)  I dag falt valget på disse lekre restene fra Papirdesign's Håpefull kolleksjon, og et enket men koselig venninnekort ble til:


Kortbase er laget av hvit kraft kartong fra Papicolor. Deretter har jeg som nevnt, brukt rester fra div mønsterark. Jeg har brukt litt bølgepapp fra Folia for å skape dimensjon i kortet - det hjelper altid og løfte det hele litt med feks 3D foam eller andre elementer.


Blomstene er fra Prima og I Am Roses. Rammen er stanset ut med dies fra Papirdesign. Teksten er stemplet med clearstamps fra Papirdesign. Platen heter Venninne 18477.
Jeg har flikket på litt hvit gesso for å gjøre blomster og kort litt mindre "hardt", og svertet kantene på den hvite kartongen med distress sverte.

Elin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar