tirsdag 8. desember 2020

Blå jul

 I dag koser vi oss med et felles innlegg fra Scrappelyst. Temaet er "Blå jul", noe jeg synes er veldig fine farger til julekort. Ta en titt inn i hovedinnlegget for litt mer inspirasjon om du vil.

Her kommer litt blå jul fra meg:

Jeg har laget tre versoner med like ark, alle fra Papirdesigns "Mens vi venter" kolleksjon. Blant annet arket "glitrende stjernehimmel" og "danseskøyter".


 Motivene er fra StudioLight og Chao Bella. Jeg har benyttet hvit papirpose som base, og bygget opp lag med papir, bølgepapp fra Folia, kakeservietter og utstansede rammer. 


Til dekor har jeg brukt Kort og Godt sine snøfnugg, duggdråper fra Staz, halvperler fra Papirdesign, kristorn stanset ut med puncher, litt blomster, et bjørkehjerte og hamp.



Elin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar