søndag 11. oktober 2020

Grublis for Oktober - jordfarger/høst.

Det er på nytt tid for Grublis hos Scrappelyst, og denne måneden vil vi gjerne se prosjekter med preg av Jord- eller høstfarger. Vi håper du lar inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials


Jeg har tatt utgangspunkt i det som er skikkelig høst for meg og familien, nemlig jakt. Bursdagskort til mannen som fyller år denne måneden må ha favorittmotivet: Hjort!

 Basen er en sort papirpose, brettet og dekorert med mønsterark og motiv fra StudioLight. Jeg har dekorert med hamp, bølgepap fra Folia, sorte dotter fra Papirdesign, samt at jeg har stemplet tekster på kraftkartong fra Kort og Godt sin stempelplate M.237. Kanten er punchet med puncher fra Martha Stewart. 



Innsiden er dekorert, der har jeg brukt dies fra Papirdesign (Banner og Hurra). Tekstene er fra samme stempelplate som på fremsiden. Kantene er rufset litt og svertet med distress blekk fra Tim Holtz. Jeg bruker som regel fargen som heter vintage photo.

Grublisen vår har frist den 5.november 2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar