fredag 18. september 2020

Art Journal: Be gentle with your self.

  En ny Art Journal side fra meg i dag: 



Siden er bygget opp med tissuepaper fra Tim Holtz i ulike variasjoner, før jeg grunnet den med Amsterdam transparent gesso. Deretter rotet jeg litt i gamle skatter, og fant fram mine Cosmic Shimmer Pixie Powders. Veldig moro å leke med disse pulverene: Drysses litt her og der, for så å spraye med vann og se hvilken effekt en får.


Når siden tørket, brukte laget jeg sirkler i ulike størrelser, som jeg malte hvite med Amsterdam Akryl i Titanium White. Den største sirkelen har jeg brukt en serviett i (med ansikt på), lagt på med decopage lim. Deretter har jeg lekt meg med Marabu Mixed Media Art Crayons for å skape dybde.


For å gi litt liv til siden, har jeg splasjet litt med hvit maling. I tillegg gir pixie powder veldig fint skinn/skimmer til siden.


Produkter på dette prosjektet er primært produkter som distribueres av Global Hobby og Kunst. Ta en titt på deres hjemmeside, så finner du din nærmeste forhandler.


Elin.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar