torsdag 16. januar 2020

Inspirasjon til januar-grublisen: Gavebokser i pasteller.

Heihei.

Jeg tenkte å bidra med litt inspirasjon til januar-månedens grublis tema, nemlig prosjekter i pastellfarger. Pasteller er så fint, og takknemlige farger å jobbe med. Jeg har dekorert små gavebokser i pasteller. Gaveboksene er tiltenkt søte små jenter, og inneholder smykker og armebånd.


Boksene er pyntet med mønsterark fra Studio Light, JBS kolleksjonen. Til pynt har jeg brukt osteklut og blomster og halvperler fra Papirdesign. Jeg har også brukt blomster-senter perler fra Kort og Godt. Tekstene er fra stempelplate M292 fra Kort og Godt, samt fra Papirdesigns "nyt livet" stempelplate. Selve formen som er stemplet på, er stanset ut med dies fra Marianne Design.


En annen verson av disse søte boksene:

Her har jeg brukt mønsterark fra Studio Lights "Lovely Moments" serie. De søte stickersene med gode ord på, er fra Papirdesign. Til dekor har jeg brukt både tyll, hvit hamp, mesh og blomster fra div produsenter. Jeg har også her brukt blomsterfrø fra Kort og Godt. De finnes i mange fine farger, og gir prosjektene det lille ekstra i mine øyne ;)


Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar