torsdag 6. juni 2019

Hurra for deg - Bursdagskort til en av mennene i mitt liv.

Det begynner å bli flere av de altså, menn i mitt liv. Men denne gangen er det min kjære pappa som fyller år og fortjener et koselig kort som bursdagshilsen.
Han er en ekte sjømann, så temaet falt seg naturligvis på nautisk stil:


Jeg har valgt meg treverksark i nydelig blå-turkise toner, de er fra en gammel Studio Light Paper Pad(6x6 str). Jeg har trykket ut den ytterste rammen fra Studio Light 3D Die Cut Block - Summer Feelings nr.66. Der har jeg også funnet skjell og div elementer jeg har pyntet med. Den indre rammen med søm er fra Papirdesign. Selve basen har jeg også laget selv, den er stanset på hvit kvistkartong fra Papicolor, med en rund dies som er bittelitt større en dekorpanelene.

Jeg har stanset ut de fine tekstene " Hurra for deg" med skygge, og " Ha en fin dag" med skygge. Begge er dies fra Papirdesign.
De fine havperlene i turkis er også fra Papirdesign.



Innlegget kan også ses hos Scrappelyst :) 

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar