mandag 11. februar 2019

Grublis for februar - fargepalett

I grublisen hos Scrapplyst denne måneden ønsker vi at  dere velger en av våre fargepaletter og bruker den som utgangspunkt. Det er lov med kunsteriske friheter, men vi ønsker å kjenner igjen at paletten er brukt. Husk og si i fra hvilken palett du har brukt. Du finner alle våre fargepaletter her.

La deg gjerne også inspirere av våre LO skisserKort Skisser, og / eller tutorials




Jeg valte en palett laaaangt utenfor min komfortsone denne gangen, men det er jo så gøy også! Utfordre seg selv litt ;)



Det ble et kort til min fine pappa. Kortet er scrappet på ca 10x10 format,med mønsterark og tekstmotiv fra Papirdesigns kolleksjon Vennskap. Jeg har brukt en rød Micorn penn fra Sukra og markert rundt teksten for å dra den frem litt ekstra godt. Bak-panelene er laget med rød og brun kartong fra Papicolor, samt bølgepapp fra Folia. Jeg har stanset ut grener av samme kartong, og pyntet med roser og dots fra Papirdesign.






Grublisen vår har frist den 6.mars 2019 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar