onsdag 11. april 2018

Grublis for april - utfordre deg selv

Vi kjører i gang med ny grublis hos Scrappelyst, og i denne grublisen vil vi at du skal utfordre deg selv. Du kan f.eks bruke et produkt du lenge har hatt liggende, men slitt med å bruke, du kan teste ut en helt ny stil, helt nye farger. Hvordan du velger å utfordre deg selv bestemmer du selv, men skriv noen ord om det sammen med bidraget ditt slik at vi vet hvordan du ha valgt å løse oppgaven.

Jeg har latt meg inspirere av Katrine og flere i teamet, som ved flere prosjekt har vist frem en teknikk med å "folde" arkene sine ved hjelp av vann og bretting. Jeg hadde lyst å teste ut stilen, selv om jeg gikk litt forsiktig ut med duse farger og "små folder";)  

Jeg har brukt mønsterark, dotter og rammedies fra Papirdesign, sirkeldies fra Marianne Design, blomster fra bl.a I Am Roses og stempeltrykk fra Kort og Godt.  Jeg likte i grunn teknikken veldig godt, selv om det føles litt skremmende å spraye vann på de fine arkene :D


Grublisen vår har frist den 6.mai 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar