fredag 20. oktober 2017

Rockebryllup - Ekplosjonsboks i litt andre farger.

I dag har jeg en litt anderledes bryllupsboks å vise dere. Jeg fikk forespørsel om å lage en eksplosjonsboks til et rocka brudepar, og den skulle ikke være romantisk og søt. Den skulle være røff, tøff, vise frem parets glede for musikk og rock and roll. For et oppdrag :D Jeg tok utfordringen!

I fall du skulle få lyst til å lage en eksplosjonsboks selv, finner du en super trinn for trinn veiledning under tutorialfanen vår HER. Jeg har brukt tutorial nr 77 til denne boksen :)

Jeg valgte meg ut sort kraft kartong fra Papicolor som base, og har kombinert mønsterark fra Papirdesign og 7 dot studio for å oppnå ønsket effekt. Boksen er bundet sammen med hamp og en notecharm til dekor.

Topplokket er dekorert med masse blomster fra I Am Roses, som jeg har farget selv for å få riktige toner. Jeg har brukt Marabu Mixed Media Art Spray i fargen sort og orange. Jeg har brukt en hvit kakeserviett som kontrast til det litt mørke, og limt på masse masse mika flakes fra Creative Expressions. Desse gir en fantastisk metallisk effekt som ikke synes så godt på bildet :)


På innsiden en litt utradisjonell bryllupskake: Selve kaken kan løftes opp og har plass til pengegave eller gavekort inni, slik bestiller ønsket. Jeg har klippet ut tangeter for hånd og limt på med sorte 3D puter for å skape dimensjoner. Toppen er pyntet i samme stil som lokket, med brudeparets initialer. Har også lurt inn en g-nøkkel charm, som er sprayet hvit. Fikk ikke sølv til å passe inn med de andre fargene. På sidene har jeg stanset ut paneler med dies fra Papirdesign, og stemplet bryllupstekster fra Kort og Godt på to av dem. De andre to er tenkt som skriveflater.


Takk for at dere tittet innom :) 
Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar