fredag 26. mai 2017

1 mønsterark - 3 kort i blått.

Jeg har forelsket meg i Papirdesigns nyeste kolleksjon " Velkommen lille venn". Og det arket som heter "Kosebase" inspirerte meg veldig. Det er så nydelig i farger, sart og delikat, og helt perfekt til små blå kort ;) Jeg fikk lurt ut tre posekort av ett og samme ark, og her kommer resultatene:

Kort nr 1 ble et dåpskort. Her har jeg pyntet med blomster fra I Am Roses, en kakeserviett og hjemmeprintede tekst strimler. Jeg har stanset ut "Til Dåpsnbarnet" i lekker mosegummi i fargen "Glitter Hvit". Mosegummien føres via Global Hobby og Kunst.

Kort nr 2 er tenkt til nyfødt. Fortsatt samme mønsterark, men motiv fra et annet av Papirdesings nye papirer "Snuppen". Også her har jeg brukt blomster fra I Am Roses, og lyseblå swirler er stanset ut med Marianne Design craftable die "Vines". jeg har dekorert med knapper, litt blonder, og en sølvfarget kakeserviett. 

Kort nr 3 be også et "velkommen til verden" kort. Dekorert med glitterhvit mosegummi stanset ut som grener, roser fra I Am Roses, halvperler fra Staz, kakeserviett og tekststrimler jeg selv har printet. 

Ved å bruke både bakside og framside på papiret, fikk jeg altså tre babykort av dette ene arket ;)
Kortene kan også ses hos Scrappelyst.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar