tirsdag 17. januar 2017

Mer inspirasjon til januar-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring hos Scrappelyst. Denne måneden vil vi se hvordan du lar deg inspirere av ordet SPENNING. For nærmere informasjon om oppgavetekst og hvordan du blir med på utfordringen, klikk deg inn HER.

Jeg har tolket spenning på min egen måte, og har en gavepakke å vise dere. Jeg pyntet en pose til min samboer da han fylte år, og i gaveposen er det så klart bursdags gaver. Og hva er vel mer spennende en gaver?!?

Posen er dekorert med min kjære i baktankene, som er ivrig jeger. Temavalget var lett kan man si. Jeg brukte passende mønsterark fra Papirdesign, med jakttema... Og stempeltrykkene i ballongene er også fra Papirdesign. Grantre og hjortene er stemplet med stempel fra Creative Expressions, og bølgepappen er embosset med bronsefarget embossingpulver fra samme produsent.




Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar