onsdag 12. oktober 2016

Til den som har alt.

Jeg er veldig glad i å både pynte- og scrappe små gaver, og hva er vel mer genialt en èn notatbok til den som har alt? Alle trenger vel en liten bok? Handleliste, huskeliste, bursdagsbok, minnebok, scrappeoppdrag? Ja bare tenk på alt du kan skrive i en slik. Denne gangen har jeg pyntet en enkel notatbok med linjer, kjøpt på TGR for en billig penge:

Jeg har dekorert boken med lilla kartong innerst, og mønsterark fra Papirdesign utenpå. Jeg har valgt en litt annen lukkemekanisme en jeg vanligvis gjør. I stede for å feste bånd under panelene, har jeg skjært til et helt panel fra frontperm, rundt ryggen på boken, til bakperm, rundt fronten og laget et "flipp" på framsiden. Den er festet til frontpanelet ved hjelp av borrelås.

Så kan boken lett åpnes, og på høyre side synes så vidt en del av borrelåsen.

Jeg har dekorert enkelt denne gangen. Motivet er fra Studiolight, i chalk board stil. Jeg har stanset ut bikuben i hvit kartong fra Papercolor, med dies fra Kort og Godt. Blomstene er fra I Am Roses. I tillegg har jeg puttet på litt osteklut, litt hamp og en epoxy sticker.


Innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar